Sunday, December 30, 2012

Dear Santa...

Dear Santa, the end of this year came and I think that it's right time to publish my wish-list. Maybe I'm not modest, but at least I tried to be good this year. With this post I greet you and all my dear readers who are always with me. I am closing the season of posts for this year, but I wave you from neighboring Hungary and I promise that we will keep hanging in 2013.

Dragi Deda Mraze, kako je stigao i kraj ove godine mislim da je vreme da iznesem svoju listu zelja. Mozda nisam skromna, ali sam se barem trudila da budem dobra ove godine. Ovim postom pozdravljam i tebe i sve moje drage citaoce koji su uvek uz mene. Ja zatvaram sezonu postova za ovu godinu, ali masem vam iz susedne Madjarske i obecavam da cemo se druziti i u 2013-oj.

1. Of course that I will start my Wish-list with a good camera. For a long time it's on the first place because that's definitely my most needed item. Santa, if you decide to give me one, you can skip the rest of the list...I'm so modest, right?

1. Naravno, cime bih zapocela Wish listu, nego dobrim fotoaparatom. Vec duze vreme je na prvom mestu jer mi je to trenutno zaista najpotrebnija stvarcica. Deda Mraze, ukoliko odlucis da mi poklonis jedan, mozes slobodno da preskocis ostatak liste...skromna sam, zar ne?


2. Okay, we'd all rob Zara, right? Indeed there is no need to single out any Zara's pieces that are on my wish-list, but these...THESE pants really deserve to get on the list as the only piece of clothing from already mentioned boutique, but also they deserve to be in my wardrobe. I admit, I caught a military madness, so what?

2. Okay, svi bismo opljackali Zaru, zar ne? I zaista nema potrebe da izdvajam sve Zarine komade koji se nalaze na mojoj Wish listi, ali ove...OVE pantalone su zasluzile da se nadju na listi kao jedini odevni komad iz vec spomenutog butika, a isto tako su zasluzile i da se nadju u mom garderoberu. Priznajem, uhvatilo me neko military ludilo, pa sta?


3. We can never have enough shoes, right? Well, even my New Year's wish-list can not pass without at least one pair. I will set aside these beautiful Naughty Monkey shoes that you can find HERE. Model and heels remind me of one of Guess's last year's model that I really liked. Therefore, I would like to host them and find them a place in my wardrobe. as soon as possible!

3. Stiklica nikada dosta, zar ne? E pa tako ni moja novogodisnja lista zelja ne moze da prodje bez barem jednog para. Izdvajam ove divne Naughty Monkey cipelice koje mozete pronaci OVDE. Model i stikla me jako podsecaju na jedan Guess-ov proslogodisnji model koji mi se jako dopada. Stoga, zelim da ih udomim, sto pre! 


4. When you say "Michael Kors" the first thing that appears in front of my eyes is exactly THIS watch. I think that picture speaks a thousand words, because after all this is MK.

4. Kada kazete "Michael Kors" a meni prvo sto se stvori pred ocima jeste upravo OVAJ sat. Mislim da slika sve govori, svaka rec bila bi suvisna, jer ipak ovo je MK.


5. A big hit all over the world and in our country (but a bit less) - Isabel Marant shoes that I call perfection. Whether they are fake or original, the only important thing is that they arrive at my address. I guess Santa will be nice to send me at least one pair...I do not even choose the color!

5. Veliki hit svuda po svetu pa i kod nas (mada u manjoj meni) - Isabel Marant patike koje bih nazvala savrsenstvom. Bilo da su fejk ili original, bitno je da stignu na moju adresu. Valjda ce Deda Mraz biti fin da mi posalje jedan par...eto, cak ni boju ne biram!


6. Oops, it's me again with the Military trend...what to do when it's always catching my eyes? But admit it, it is so cool, even Romwe recognizes and besides many different jacket they singled out THIS one.

6. Oops, opet ja sa Military trendom...sta mogu kada mi bode oci?! Ali priznajte, mnogo je cool, cak i Romwe priznaje i medju mnostvom drugih jaknica izdvaja upravo OVU.


7. As all mothers say "Cold feet is the easiest way to catch a cold..." But with UGG you can forget about cold. #ClassicShortmodel #anycolor #uggs #wanted!

7. Kako sve mame kazu "S nogu se najlakse prehladiti..." Ali uz UGG-sice zaista nema zime, a ni prehlade. #ClassicShortmodel #anycolor #uggs #wanted!  


8. I really hope that 2013 will my MY year, the one that will give me ONE WAY TICKET and open all the doors of realizing my dreams. <3

8. Iskreno se nadam da ce mi ova 2013. doneti KARTU U JEDNOM PRAVCU koja ce mi ujedno otvoriti mnoga vrata i dozvoliti da pocnem sa ostvarivanjem svojih malo vecih planova i snova. <3

13 comments:

  1. Broj 5 je i na mojoj listi :-)

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Xoxoxo <3
    Svidja mi se wish list ;)

    Lep provod sutra, ljubim te puno! <3

    ReplyDelete
  3. ODLICNA LISTA!I NAMA BI DOBRO DOSAO FOTOAPARAT, SAT I OVE VOJNICKE PANTALONE!!!:)))


    SRECNA NOVA GODINA, NEKA TI SE SVE ZELJE ISPUNE U NOVOJ 2013!!!:))
    PUNO POLJUBACA OD ZVEZDANE I MAJE!!!:*******

    ReplyDelete
  4. krasne želje moram priznati! :D slažem se za Zaru, i za te military hlače iz nje, trenutno su na sniženju pa ih i ja gledam :D ja sam od svog djedice dobila parfem, objektiv (preporučam ti da uz dobar fotoaparat odmah uzmeš i pripadajući dobar objektiv, jer ja nisam, pa sam se godinu dana načekala na njega :D), kaput i nešto šminke :)) želim i tebi puno pokolona :*

    ReplyDelete
  5. ima da se naradi ovaj deda mraz za tebe! neka, bila si dobra!

    ReplyDelete
  6. Ja prodajem Nikon D3000, ako želiš da kupiš? :)

    ReplyDelete
  7. Show that you know fashion and take a beautiful Swarovski necklace. go to your mail...
    http://look10.blogspot.com.es/2012/12/primer-sorteo-de-look-10-first-look-10.html
    Happy 2013

    ReplyDelete
  8. Uh, uh dobra lista, posebno za sat, cizmice i aparat naravno :-) ! Sve naajlepse <3 !

    ReplyDelete
  9. Prvo karta, pa sve ostalo! :)

    ReplyDelete