Sunday, April 29, 2012

Betty Boop and I


Yesterday, Betty Boop and I were enjoying this beautiful weather. We walked all day, ate lots of ice cream and strawberries with whipped cream. I also met a lot of friends and some of them really made my day. Well, that is how I enjoy the sun and every spring - out of the house. But today I decided to stay at home for a change and lie in bed all day. So, I am going to watch some movie or "Gossip Girl" maybe since there are few episodes that I did not watch. And you guys have a nice Sunday and do not forget to smile, just as I do today.

Juče smo Betty Boop i ja uživale u ovom predivnom vremenu. Ceo dan smo skitale, tovile se sladoledom i jagodama sa šlagom. Pored toga, srela sam puno prijatelja od kojih su mi neki baš ulepšali dan. I eto, tako ja uglavnom uživam u suncu i proleću - van kuće. Ali danas sam za promenu odlučila da ne idem nigde nego da se ceo dan izležavam u krevetu. Zato idem da gledam neki film ili možda "Gossip Girl" jer ima par epizoda koje nisam stigla da pogledam. A vi drugari uživajte, lepo provedite ovo nedeljno popodne i ne zaboravite da se smejete, baš kao što to ja danas činim.


Did you enter my first GIVEAWAY?
Jeste li se prijavili za moj prvi GIVEAWAY?

I was wearing: 
Shirt: Disney
Pants: Mango
 Flats: Aldo
Necklace: Peacocks
Bag: Carpisa


22 comments:

  1. Preslatka majcica ♥

    teenfashioncorner.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  2. It´s great to visit you again and find good stuffs!

    ReplyDelete
  3. Betty Boop je moj najdraži lik, mislim da još uvijek imam neku narukvicu na nju :DD!

    ReplyDelete
  4. Majica je jako lepa :)))

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super casual kombinacija :) lepo ti stoje ove boje

    ReplyDelete
  6. Svidja mi se torba, vec neko vreme trazim nesto slicno, ali nikako da nadjem neku koja ispunjava sve moje kriterijume... :)

    ReplyDelete
  7. Majica je super! A ti si mi baš divna! Ljubim! :*

    ReplyDelete
  8. super ti je ovo izdanje..obozavam betty...
    jao i ja sam se "navukla" na gossip girl,svaki slobodan momenat provodim gledajuci seriju...:)

    ReplyDelete
  9. skroz je kjut kombinacija, bas za jagode+slag tople dane :)

    ReplyDelete
  10. love betty boop!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. My friend loves Betty Boop, she would wear that tee daily!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  12. Cute


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. hlace su za 10,a betty je posebna prica,svaka cast :)

    ReplyDelete
  14. Lepaaa! Ogrilica je divna :*

    ReplyDelete