Friday, March 16, 2012

Blazers

Blazers, blazers, blazers... You can never have enough blazers...and shoes of course...but this time let's talk about BLAZERS. Oh my Gosh, how many times I've already said "blazer"? lol... Whatever color IT is, whatever shape, size, it simply cannot be wrong. At least that is my opinion. I really adore them and each will be welcomed in my closet. These are some that I found at 'Zara' and 'Asos'. They have a plenty of them this season. Which one is your favorite?

Blejzeri, blejzeri, blejzeri... Nikada ne mozete imati dovoljno blejzera...a ni cipela naravno...ali ovoga puta pricamo samo o BLEJZERIMA. OMG, koliko puta sam vec rekla "blejzer"? lol... Koje god boje da su, kog god oblika, velicine, jednostavno ne moze biti pogresno. Barem ja tako mislim. Stvarno ih obozavam i svaki je dobrodosao u mom ormaru. Ovo su neki koje sam pronasla u 'Zari' i na 'Asosu'. Ove sezone ih imaju stvarno mnogo. Koji je vas omiljeni?




















15 comments:

  1. Ima baš lepih :)
    Ja imam taj "problem" što sam zaljubljena u modele kakve su nosile naše bake koji po kroju prosto nisu kao ovi koji se mogu naći u svakoj drugoj radnji, iako su mi preslatki, ne sviđa mi se kako mi stoje. Zato razmišljam da šijem...

    ReplyDelete
  2. good post , i can see different option how to wear a jacket !! :)
    kiss !
    http://modefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oh so lovely!
    Look my blog and tell me your opinion!
    Follow each other?
    In 1 week I create my 1st giveaway!

    http://thechicdream.blogspot.com/

    Kisses Elpi xx

    ReplyDelete
  4. Ja isto obozavam blejzere! Bas su mi slatki uz haljine i sorceve :)

    xx

    http://ms-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. jao taj zuti i boja breskve su mi super, onaj gore beli sa crnim imam skoro isti samo iz H&M :)

    ReplyDelete
  6. Slazem se nikad ih nije dosta u ormanu. Odlican izbor. Zuti je jako sladak.

    ReplyDelete
  7. Žuti, nešto mi se ovog proleća jako sviđa žuta :) mada svi su dobri :)

    ReplyDelete
  8. Ja sam opcinjena, a nikako da kupim..nasla sam u Zari neki sto mi se dja! I na Asosu, ali taj je cvetni, odustala sam od njega, pre bih kupila cvetne pantalone.

    ReplyDelete
  9. divni, divnii! razmisljam se da uzmem onaj na tufne!:)

    ReplyDelete
  10. Ne mogu da odlucim, ne zna se koji je bolji!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jaoo,ja ih obozavam! Da mogu,imala bi ih u svim bojama... :D Sad trenutno tragam za nekim u neon boji i mint zelenoj.. :)

    ReplyDelete
  12. Love all the blazers and want them all :-)

    ReplyDelete
  13. Love them, especially the ones that incorporate the pastel trend so well!! Very nice post! Super su ti sve slike :D

    http://www.themirroronthewall.com/

    ReplyDelete