Wednesday, September 28, 2011

Belgrade I love you!



As I said in yesterday's post, I was in Belgrade, in a city that I really adore! This time the cause was a sister's graduation, and as always every trip to the capital can not pass without visiting the shopping center "Usce", so yesterday I've also been there.
In which outfit I was walking through this white city, you can see on the next few photos. The red-black-white combination. I like it very much, and now I want to hear your opinion ... :)


Kao sto sam rekla u jucerasnjem postu, bila sam u Beogradu, gradu koji stvarno obozavam! Ovog puta povod je bio sestrin diplomski, a kako nijedan odlazak u prestonicu ne moze da prodje bez obilaska trznog centra "Usce" i juce sam ga na brzinu posetila.
U kom outfitu sam harala belim gradom, mozete videti na narednim slicicama. Crveno-crno-bela kombinacija. Meni se jako svidja, a sad zelim da cujem vase misljenje... :)


















Xoxo


Shirt: No-name
Jeans: Terranova
Flats: Aldo
Bag: Carpisa
Earrings: Miss sixty
Watch: D&G
Glasses: Tally Weijl




28 comments:

  1. Ja ovakvu kosulju bezuspesno trazim 100 godina :)

    ReplyDelete
  2. Outfit je odlican, jednostavan, ali savrseno uklopljen! I odlicno ti stoji! Stvarno, super su slicice! :)

    ReplyDelete
  3. @Mina, sta da ti kazem. I ja sam je bezuspesno trazila, i na kraju je moja sestra dobila. Ali komentar druge sestre je bio da moram poceti da trazim u ne markiranim buticima...i iskreno, mislim da je u pravu. Tamo se jedino i mogu naci :/
    @Mayo, tnx :)
    xx

    ReplyDelete
  4. Bas mi se svidja kosuljica:)Super komb:)

    ReplyDelete
  5. Lepa moja sister!:))
    super ti je ovaj post..a sledece nedelje se fotkamo za novi!;)
    xoxo

    ReplyDelete
  6. Hvala devojke! xx
    A sister, daaa stizeeem i obavezno se fotkamo! :))) Samo da nam bude lepo vreme :)
    xoxo

    ReplyDelete
  7. kosuljica je predobraaaaa! :)

    http://nakyhandmade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super slike! Kosuljica je slatka...

    ReplyDelete
  9. I moja lepa sister :)))
    Ljubi te seka puno i hvala jos jednom na svemu!
    Bio je to savrsen dan i ostace u pamcenju zauvek :***

    ReplyDelete
  10. :)) Ihaaa, nema na cemu sister!
    Ne bi bio tako savrsen dan da nije bilo tvoje tako pametne glavice :)
    Cestitam jos jednom! :*** <3

    ReplyDelete
  11. Hvala puno lepoto moja...
    Sada je red ne tebe :* <3
    A sad jevno obecavam,da ce toga dana biti sriklice u mojoj odevnoj kombinaciji :)))

    ReplyDelete
  12. Za dve godine eto i mene pred komisijom... :)
    Stiklice OBAVEZNO! Znas kakav je moj fax, a kakva sam i ja... Tako da, narucuj iz Amerike neke da ti stignu do tada. :) xoxo

    ReplyDelete
  13. Obavezno...inace,znas kako je to tesko u mom slucaju!
    Nesto specijalno za tu priliku :)))

    ReplyDelete
  14. Naci cemo valjda nesto... Idem ja da ti ih pronadjem i donesem! :)))

    ReplyDelete
  15. Ja podržavam kariranu košulju u svakom obliku, u svim bojama... .)

    ReplyDelete
  16. Lepo...Poslednja slika mi se mnogo svidja :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super kombinacija, baš mi se dopada ova košulja!
    Imas jako lepe oči ;) poslednja slika favorit!

    ReplyDelete
  18. Super su ti slicice imas prelepe oci ;-D iako to nije tema posta hehe kosuljica mi je super i imam slicnu. Nadam se da si uzivala juce,... Poljubac

    ReplyDelete
  19. Hvaala svima :) :***
    A Branislava, gde si uspela da nadjes tu kosuljicu slicnu ovoj? Malo se teze nalaze...javljaj kad naletis na neku :)
    I da, uzivam cim krocim u Beograd <3...ah kako volim taj grad :))
    Ljubac i za tebe! xx

    ReplyDelete
  20. prelepe oci imas!:) Divne su kosuljica i torba!

    ReplyDelete
  21. Aaa, kakve oci :D nestvarno plave :)))
    Kosuljica i torba su divne, a Terranova jeans uvek podrzavam jer su mi iz Trn uvek najudobnije farke ;)

    ReplyDelete
  22. Sviđa mi se mnogo ova kombinacija, lepo ti stoji, a prva slika je prelepa, imaš predivne oči, i ne kažem to samo zato što su i moje pleave, hehe :))

    Pratim te :*
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

    ReplyDelete